Digitale transformaties
gaan om mensen.

Kleine logische stappen maken. Waar behaal je de meeste winst met de minste moeite? Dit is onze mantra voor verandertrajecten.

De voordelen van digitale transformaties met Dutchworld

In een snel veranderende digitale economie gaan digitale toepassingen zoals open software, kunstmatige intelligentie, cloud computing, robotic process automation en big data analytics je helpen productiviteit te verhogen, je services te verbeteren en nieuwe markten te betreden. Wil je bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever maken, kosten besparen, nieuwe inkomstenbronnen creëren of de concurrentie voor blijven? Dan is het digitaliseren van je processen een logische stap.

Maak jezelf schaalbaar

Betekent meer klanten meer werk? Dat is niet de bedoeling. Wil je snel kunnen groeien en kansen pakken, dan is het van levensbelang dat je IT-infrastructuur en je processen volledig schaalbaar zijn.

Verhoog klanttevredenheid en retentie

Analyseer en optimaliseer klantervaringen met behulp van design thinking. Zo blijven jij en je product aantrekkelijk voor steeds kritischere klanten. De slag om het aantrekken en behouden van klanten wordt gestreden op het speelveld van klantvriendelijkheid.

Creëer nieuwe inkomstenbronnen

Diensten automatiseren stelt je in staat om nieuwe doelgroepen te bereiken en nieuwe producten aan te bieden. Denk eens aan de mogelijkheden van self-help portals, self-onboarding, subscription based services of een volledige SaaS/PaaS oplossing die mee groeit met je gebruikers.

Speel je medewerkers vrij

Door businessprocessen te automatiseren, verminder je de kans op menselijke fouten en haal je jezelf werk uit handen. Dat geeft tijd om te monitoren en moeilijke gevallen de aandacht te geven die ze nodig hebben. Klinkt eenvoudig en dat is het ook.

De toekomst van ERP is open

SAP is dood. Hoge licentiekosten, lange doorlooptijden en moeizame integraties passen niet meer bij deze tijd. De toekomst is open software die third party applicaties toelaat. Hiermee zet je in korte tijd een oplossing in elkaar, vaak zonder een enkele regel code te schrijven.

Ze zijn kundig en best een beetje eigenzinnig, maar altijd met oog voor onze korte- en langetermijndoelen. Dat laatste zie je niet veel bij IT-ers

Mike van Vuuren | Quantera Global

Veelgestelde vragen over digitale transformaties

Op welke gebieden heeft digitale transformatie de meeste impact?

Medewerkers ontlasten door herhalende processen te automatiseren en gemakkelijker te maken.

Klanten vinden en houden door kastjes en muren volledig uit je omgang met klanten te verwijderen.

Operationele risico's verlagen en effectiviteit verhogen door IT-infrastructuur te moderniseren.

Services and products. Door te innoveren in je diensten en producten, blijf je relevant en kun je nieuwe klanten aantrekken.

Wat wordt er bedoeld met digitale transformatie?

Digitale transformatie is het proces waarbij digitale technologieën worden gebruikt om nieuwe - of bestaande - bedrijfsprocessen, cultuur en klantervaringen te verbeteren of te creëren, om te voldoen aan veranderende bedrijfs- en markteisen. Deze herinrichting heet digitale transformatie.

Wat zijn de top-3-trends in digitale transformatie?

Verandermanagement, migratie van processen en data naar de cloud en het gebruik van geavanceerde technologie zoals Artificial Intelligence en Machine Learning. Deze trends kunnen je helpen om meer concurrerend en aanpasbaar te zijn. Dat helpt je om je bedrijfsmodel toekomstbestendig te maken.

Wat zijn voorbeelden van digitale transformatie?

De overgang naar een remote-first werkplekken.
Design thinking gebruiken om de klantervaring te analyseren en te optimaliseren.
Het implementeren van een geautomatiseerde klantenservice.
AI-gestuurde inzichten gebruiken om de verkoopefficiëntie te verbeteren.
Het prestatiebeheer van werknemers automatiseren.

Wie volgt?

Over Dutchworld

Wij geloven als geen ander in een integrale aanpak. Dat betekent dat we alles samen doen. Met onze specialisten, maar ook met jou. Software is de kern van elke schaalbare business, maar wordt vaak gezien als een risico in plaats van een superkracht. Wij helpen je die superkracht te zien en te ontwikkelen.

Korte slagen, logische stappen

Loop niet leeg op een megalithisch watervalproject zonder einde. Investeer liever in een iteratief proces, dat bij elke stap direct waarde toevoegt voor je organisatie en je klanten. Zo hou je de risico’s laag en zie je snel resultaat.

Businesscontext

Neem geen advies aan van adviseurs, maar alleen van mensen die in jouw schoenen hebben gestaan. Wij zijn zelf ook ondernemers, kennen het klappen van de zweep en nemen businesscontext ontzettend serieus.

We laten je niet in de steek

Je IT-processen zijn bedrijfskritisch. Daarom pakken wij altijd de telefoon op, mailen we terug, appen we in real-time en luisteren we naar wat er aan de hand is. Ook op vrijdagavond als het eten net op tafel komt.

Gaan we samen iets moois maken?